BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






25 Aralık 2017 Pazartesi

Instagram

Sonunda artık bir Instagram sayfası açabildim.
Çok geç oldu biliyorum
Uzun süre teknoloji ile savaş gösterdim
Ama bloğum varken bazı şeyleri daha iyi takip edebildiğimi bloğumu özlediğimi farkettim
Mutfağımda neler oluyor neredeyse 5 yıl oldu. İlk evlendiğimde yeni tarifler öğrenmek denediklerimi paylaşmak adına açmıştım.
İlk postlarda ki resimleri silmiyorum
Acemi mi acemi ama onlar benim ilk yaptığım yemekler diye görselleri güzel olmasa da silmiyorum
5 yıllık bir emeği çöp edecek değilim.
Yeniden hem bloğumda paylaşıcak hemde Instagram da paylaşımlar yapıcağım.
Beni takip ederseniz mutlu olurum
mutfagımdaneleroluyor
#mutfagımdaneleroluyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder