BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






27 Mart 2017 Pazartesi

Uykusuz bebeklere ninni

Ne çektim bu uyku konusunda
Uyumuyor uyumuyorr
Yok ben dalıyorum o uyumuyor
Daha bebekken çok daha zordu
Şimdi birşekil kitap oyun masal idare ediyoruz
Minikken bir ninni bulmuştum
Ezberledim kendimde söyledim nettende dinlettim
İyi gelmişti müziği
Masal perisi gelmiş ormandan uyuku hemen girsin içeri......
Adını bilmiyorum zeka geliştiren ninniler diye bulabiliyordum.
Nette uyku için sıkıntı yaşayan bir anne yazıma denk gelirse fayda sağlayabilirim belki.
Bu yazıyı yazarkende oğlumu uyumaya çalışıyorum
Saat 22.03 uyur mu
Uyumaz zaten sallanarak hiç uyumaz.açtık uyku arkadaşını da yattı ayağıma keyif yapıyor paşa.
Ahhh analık ahhh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder