BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






9 Mart 2017 Perşembe

Oğlumla Evde Kitap Tavsiyesi

Anne olmadan önce çocuk büyütmeyi kolay sanırdım yalan değil gerçekten ne olcakki ne olmuş yani derdim. Hatta bir hamilenin ya da yeni annenin çocuğundan sürekli bahsetmesi sinir ederdi beni. Büyük konuşmuşum yapmam dediklerimi yaptım.çocuk büyütmek çok zor büyük işmiş. Öncelikle psikolojin hazır olacak. Yaa ne var bunda büyütecek demicekmişsin. Yorgunluktan öldüğün anlarda bile uyuttuktan sonra uyumak yerine araştıracakmışsın. 
Bebek için yemek tarifi
Hangi mendil sağlıklı 
Onumu yesin bunu mu içsin derken büyümeye başladıkça birde yeni bir araştırma konusu oluyor kitap.




İşte bugecenin tavsiyeleri 
Uykusuz miniklere Uykucu Aslan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder