BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






27 Şubat 2015 Cuma

Evde Organik Elma Sirkesi Yapimi

Uzun zamandir herseyin dogalina kactigimdan bahsediyorum sizlere
Evdeki organik elmalarimin kabuklarini atmaya gonlum el vermedi
Disarida parlak mi parlak mumlanmis elmalar nasil da cezbedici duruyor degil mi
Ama bu elmalar geldiginde ecis bucustu varsin oyle olsun yeter ki organik olsun ben raziyim
İste tarifi
Denemek amacli 2 elmadan az yaptim
Artik gelsin dogal elma sirkesi

Malzemeler
2 elma yarim litre temiz su 5 6 adet nohut tuz


Oncelikle ben aksam yedigim ve kabugunu atmaya kiyamadigim elmadan yaptim tum elmada kullanabilirsiniz
Kabuklarini ve kocanini cekirdeklerini yarim litrelik kavonoza koydum elmayi yikamayi unutmayin
Uzerine gececek kadar temiz su ilave edin
İyice kapagini kapatin ve isik almayacak bir yere kaldirin
15 20 gun suruyor olmasi hergun cikarip sallayin ve yine koyun
Rengi degisince  acip icine tuz koyun ve tekrar sallayip bekletin suzup sirke sisenize koyabilirsiniz


Elma sirkesini salatalarda kullanabileceginiz gibi
Saclariniza parlaklik vermek icin ve ev temizliginde kullanabilirsiniz







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder