BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






17 Temmuz 2014 Perşembe

Dondurucuya Kışlık Neler Konulur?

 
 





Herkese merhaba
Rabbim bu mübarek günde tüm dualarımızı ve tutulan oruçları kabul etsin
tüm evlere bolluk bereket versin
 
kışın dondurucuya neler konulur diye ilk evlendiğimde çok düşünürdüm
tecrübe edindikçe daha rahat hazırlamaya başladım
zaten meraklı ve her şeyi zamanında yemeğe taktığım için dondurucuyu baya kullanır oldum.
 
 
kış hazırlıkları bölümünde sizler için paylaştım
göz atmak isterseniz
 
 
işte burada...
 
ayrıca yeni bir işe el attım
bahçeden bolca ürün geliyor bunları değerlendirmek istedim
organik reçel ve turşu yapımına başlıyorum.
mis gibi organik kayısı reçelim hazır bile
facebook adresimden de takip edebilirsiniz.
 
Sevgiler..
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder