BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






18 Haziran 2014 Çarşamba

Zeytinyağlı Taze Bakla Nasıl Yapılır?

 
herkese merhabalar evlendiğim 3 yıl oldu ben ilk defa bakla yemeği yaptım. ben pek sevmesem de eşim seviyor diye kolları sıvadım.bakla almayı zaten düşünüyordum ama bahçeden gelince almama gerek kalmadı.bu arada gerçekten güzeldi tazeydi ve beğendim sanırım her yıl Allah nasip ederse yapabilirim artık

malzemeler
yarım kilo bakla
1 soğan
2 çorba kaşığı un
yarım çay bardağı zeytinyağı
2 kesme şeker
su
dereotu

baklalar temizlenir ve yıkanır.
soğan zeytinyağında hafif kavrulur ve un ,şeker eklenir
baklalar karışıma ilave edilip su eklenir pişirilir(baklaların üzerini geçecek kadar su çok fazla değil)
servis tabağına alınıp dereotu ilave edilir

yerken sarımsaklı yoğurtta tercih edebilirsiniz çok yakışıyor

afiyet olsun...
facebook sayfamı ziyaret etmeyi ve hatta beğenmeyi unutmayınız :D

http://tr-tr.facebook.com/pages/Mutfa%C4%9Fimda-Neler-Oluyor/304993242878135

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder