BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






5 Mayıs 2014 Pazartesi

Zenginlik Dediğin... Asma Yaprağı Nasıl Dondurucuya Konur?

 
 
ZENGİNLİK DEDİĞİN;
Huzurla aldığın nefes,
İyilikten ayrılmayan iç ses,
Şükür edebildiğin sağlık,
Sana da çevrene de hayrı dokunan varlık,...
Birlikte saatlerce susabildiğin bir eş,
Birlikte ağlayabildiğin bir dost...
İyi günde kötü günde yanında olan AİLE.
 
***
 
Herkese yağmurlu bir günden merhabalar
Kaç haftadır pazara yağmurlar sebebi ile gidemedim ama etrafta asmaların çıkmış olduğunu gördüm
bu yılda asma yaprağından salamura yapmak isteyen takipçilerim için post hazırlama kararı vermiştim.Geçen yıl o kadar çok almışım ki hala bitiremedim bu nedenle bu yıl fazla almayı düşünmüyorum ama almazsam da hatrı kalır.
Geçen yıl Ege asması almıştım çok lezzetliydi yapraklar
Bu yıl Tokat asması almayı düşünüyorum kısmetse (haftaya nasip olur da gidebilirsem)
Yaprakları ben salamura yapmıyorum.
Bu konuda ne kadar başarılıyım bilmiyorum göze alamıyorum çünkü üzerinden su eksildikçe küf yapabiliyor bende bu riski göze almak istemediğim için dondurucuya koyuyorum
 
tarifin detayı için tık tık
 
 
 
 
tüm yapmak isteyenlere kolay gelsin
 
 

3 yorum:

  1. taze asmayaprağından dolma süper olur, eline sağlık..

    YanıtlaSil
  2. bende aynen dondurucuda saklıyorum geçen sene çok yapmışım benimde var canım Tokat yaprağınıda meşhur olarak duydum afiyetle emek nasip olsun

    YanıtlaSil