BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






9 Ekim 2012 Salı

Tarhanalı Sazan Balığı ve Merve&Volkan Çiftinde Bir Akşam Yemeği...

daha önce tarhanalı sazan balığını duymamıştım
merveciğimden öğrenmiş oldum
tazecik tuttukları balıkları tarana ve mısır ununa buladı
teflon yavada çook az yağda neredeyse bir tatlı kaşığı ancak vardı kızarttı.
bol kılçıklı balığımızı beyler yerken mırın kırın ettiler ama bence çok güzel ve değişil olmuştu
ayrıca merve'nin kayınvaldesinin verdiği balıklı tabaklarda soframızın konseptine çok uyum sağladı.
işte fotolarımız




8 yorum:

  1. Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar..

    YanıtlaSil
  2. çok cıtır cıtır gözüküyorlar Zeynepçiğim değişik bir uygulama eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım gerçi ben yapmadım hazıra kondum bu sefer.:D

      Sil
  3. Çok farklı gerçekten,ellerine sağlık,afiyetle yiyin:)

    YanıtlaSil
  4. Süper fikirmiş..Bende soğan halkalarını tarhanaya batırıp kızartıyorum...Harika oluyor...Bakmak istersen bloğumda...Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler
      soğan halkalarınıda bu şekilde kızartmak mantıklı
      sizinde ellerinize sağlık görüşürüz

      Sil