BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






23 Ekim 2012 Salı

Çok Şükür Bunuda Atlattık...



birkaç gündür bloğuma giremedim.
uzun zamandır süren karın ağrısı 2 gündür şiddetle devam etti ve beni resmen bitirdi
ayakta durmakta bile zorlanmaya başlayıp yumurta kapıya dayanınca doktor yolunu tutmak şart oldu.
26 yaşında olmama rağmen doktordan hala çocuklar gibi korkuyorum
bir yerim ağrıcakta hadi doktora gidelim denilcek diye tüm ağrılarımı sancılarımı sakladım.
ama kaçış olmadı.
çok şükür Rabbim'e çok büyük bir problem olmamakla birlikte midemin çokta iyi olmadığı öğrenmiş oldum.birkaç doktor tavsiyesi ve birkaç ilaçla atlattım.
bayram öncesi hem aileme hem de kendime küçük bir panik yaşatmış olsamda moralimi yüksek tutup bomba gibi bir bayram geçirmek istiyorum.bol bol dinlenip yeni tarifler denemek istiyorum.ev dekorunda da mini değişimler olucak inşallah bakalım nasıl olucak merak ediyorum..
herkese mutlu,huzurlu,sağlıklı nice bayramlar diliyorum...

18 yorum:

  1. Geçmiş olsun Zeynep...İyi bayramlar..

    YanıtlaSil
  2. İyi baylamlar. Geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun Zeynep hanım mide önemli bence sinirsel,stres olabilir .bayramı iyi geçirmeniz dileğiyle,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler
      ahh ahh öğrenemedim sorunları bir türlü kafama takmamaya.
      iyi bayramlar sevgiler

      Sil
  4. Öncelikle çok geçmiş olsun
    Sağlıklı ve mutlu nice nice bayramalar dilerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürlerr.aminn inşallah güzel bir bayram geçiririz hepimiz.
      sevgiler

      Sil
  5. canım cok cok gecmıs olsun..şimdi daha iyisindir umarım..

    YanıtlaSil
  6. unutuyordum sana hayırlı musmutlu bayramlar diliyorm canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevilciğim çok sağol canım.daha iyiyim şimdi.bayram iyi olucak dinlenmem için.
      sağol tatlım sanada sevdiklerinle mutlu güzel bir bayram diliyorum

      Sil
  7. canım ya ay kıyamam çok geçmiş olsun :)
    o zaman bizde bomba gibi yorumlar için denemelerini bekliyoruz,pasta tadında bayramın olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim sağolasın bugünde kendimi şöyle bir toplayıp yarından sonra mutfağa girme planları yapıyorum.aminnn canım benim inşallah hepimizin güzel geçer bayramı

      Sil
  8. Hayırlı akşamlar, çok geçmiş olsun. Mevlam şifalar versin. Bende bu aralar hastayım. Doktora gitmeden evde kendim hazırladığım çaylarla, istirahatla atlatmaya çalışıyorum.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun fuat bey çok teşekkürler
      sizlerede geçmiş olsun aman ihmal etmeyin
      bende sizin gibi evde çaylarla geçiştiririm birşey yoktur basit bir mide ağrısıdır dedim başıma büyük işler açılmasından son anda kurtuldum.
      havalar çok bozdu artık kıyafetlere yediklerimize içtiklerimize dikkat etmek lazım.yoksa grip kapımızda bekliyor.
      Rabbim beterinden korusun
      saygılar

      Sil
  9. zeynepcim çok çok geçmiş olsun canım:( keyifli bayramlar...

    YanıtlaSil
  10. geçmiş olsun canım.acil şifalar diliyorum.ayramın kutlu olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım çok teşekkür ediyorum
      seninde bayramın mübarek olsun sevgiler

      Sil