BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






18 Eylül 2012 Salı

Kış Hazırlıkları 10

kış hazırlıklarını artık bitirmeye çalışıyorum
domates soslarım, menemenlik sosum, turşularım ve üzüm konservem hazır
son olarak annemde tarhana hazırlıyoruz
cumartesi günü hamurumuzu yaptık
kısmet olurda reçel yapabilirsem çok iyi olucak ama o da şart değil bizim için çok reçel seven bir aile değiliz bir kase reçel koca kış yeter bize


bu bir denemedir :)
kırmızı biber salçası
1 kilo kırmızı biberden hazırladım
haşladım ,kabuklarını soydum ,rondodan geçirip kaynattım
tuz,bir tatlı kaşığı yağ ekledim
soğuyunca kavanoza koydum ilk kez yapıyorum nasıl olur bilmiyorum
zaten çokta biber salçası kullanmıyorum


2 yorum:

  1. Bende aynı bu şekilde yaptım..Ufak bir kavanozuda kullanıyorum...Çok güzel tat veriyor yemeklere...Bugün makarna yaparken domates salçasıyla çok azda kırmızı biber salçamdan kavurarak koydum.. Enfes oldu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh sevindim o zaman tarifin doğru olduğuna
      ben denicem bakalım
      acılı ezme yaparken iyi olucak
      yemeklerede tat katıyor
      geçen kış dışardan almıştım
      onlarda da mutlaka katkı maddesi vardır
      zaten çok fazla tüketmiyoruz
      organik olsun istedim
      seninde ellerine sağlık canım

      Sil